6 Kasım 2013 Çarşamba

Rüyalar İnsanı Nasıl Etkiler?

   Bence rüyalar insanların ruh halini etkiler. Onları mutlu ya da mutsuz yapar. Belki çok uzun sürmez, ama inanan, inanmayan herkesi etkiler.
   Eğer sabah kalktığında rüyalarını hatırlıyorsan, kendini o rüyayı yaşamış gibi hissediyorsan seni kesinlikle etkileyecektir.
   Ben bu şekilde yaşıyorum işte rüyalarımı. Her zaman zor oluyor, her zaman kötü çıkıyor. Çoğu zaman tabirlerine bakmamaya çalışıyorum, ama çok gerçekçi gördüğüm rüyalarımı da merak etmeden duramıyorum. o kadar gerçekçi oluyor, ben o kadar içinde yaşıyorum ki olayları, bazen zorlanıyorum. Bazen zor uyanıyorum. Bazen kalktığımda halen uykunun etkisinde oluyorum.
   Bütün günümü etkiliyor mu tabii ki hayır. Ama bazen üzüyor beni. Üstelik genellikle kötü anlamları oluyor rüyalarımın. Merak etmeden duramıyorum acaba çoğu rüyanın anlamı kötü müdür diye? Bir de diyorum ki Allahım İnşallah ben o malum olanlardan değilimdir :) Çünkü eğer öyleyse bayağı sürüncemeli bir hayat yaşıyor olmalıyım.
   Neyse ki çoğu rüyamın gerçeği çıkmıyor veya çıkıyor ben dikkat etmiyorum. Yine de iyi veya kötü rüyalarım beni etkiliyor işte.
   Tahmin ediyorum ki çoğu insanı da benim gibi etkiliyordur. Çünkü rüyalar insanın iç dünyasının da biraz yansımasıdır derler. Demek ben ne kadar karanlık bir karaktersem artık :) Her zaman kendinizi rüyalarınıza kaptırmayınız, ama rüyalarınızı yokta saymayınız. Kim bilir belki de size bir şeyler anlatmak istiyorlardır??

   Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı