16 Ekim 2014 Perşembe

M.A.C.'te Makyaj Yaptırmak

Merhaba,

   Bugün sizlerle paylaşacağım bilgi belki işinize yarayabilir diye düşünüyorum. Ben bir kaç ay önce bir nişan organizasyonu için nerede makyaj yaptırsam diye düşünürken karşıma çıktı M.A.C. Kozmetik.
   İnternette pek fazla bilgi yok. Yine bazı bloglarda neler olduğuna dair bilgiler verilmiş. Bende kendi edindiğim bilgileri sizinle paylaşmak isterim.
   Öncelikle ben Anadolu yakasında oturduğum için kendime yakın olan Buyaka alışveriş merkezi içerisindeki M.A.C. mağazasını tercih ettim. Mağazayı aradığımda makyaj randevusunun en az bir hafta önceden alınması gerektiğini söyledi. Çünkü mağaza içerisinde 5-6 adet makyöz çalışıyor olmasına rağmen mağazanın bütün saatleri doluyormuş. Kendime göre uygun olan saati aldım ve o saatte mağazaya gittim.
   Ben saçlarımı daha sonra yaptırma taraftarı oldum, ama saçlarınızı yaptırarak ta gidebilirsiniz. Çünkü koltukta boynunuzu arkaya yaslamıyorsunuz. Yani saçınızın bozulacağı bir durum çıkmıyor ortaya.
   Benim makyajımı yapan çok tatlı bir kızdı. Bir kaç ay geçtiği için şu anda ismini hatırlayamıyorum maalesef. Kendisi ile sohbet ettik bayaa. Mesela sürekli eğitim aldıklarından bahsetti. Hepsinin fırçası, makyaj malzemesi kendine özel. Özellikle rimel sürerken tek kullanımlık özel fırçaları benim ekstra hoşuma gitti. Ayda en az bir iki kere eğitimlere katıldıklarını ve sürekli yeni bir şeyler öğrendiklerinden bahsetti. Firmanın bu konuyu çok ciddiye aldığını öğrendim mesela. Yeni makyaj teknikleri, trend makyaj stilleri hakkında sürekli güncellenen bilgiler paylaşılıyormuş makyözleriyle.
   Resim çekecektim, ama geç kaldığım paniğiyle onu da unutmuşum. Neyse sonuç çok güzel oldu. Uzun süren bir uğraş oldu. Her makyaj yaklaşık bir saat sürüyor. Randevular hep saat başı gibi veriliyor bu yüzden. Yanımda gelin makyajının provasına gelmiş bir bayan vardı. Sadece gelin makyajında ekstra prova yapıyorlarmış. Onun dışında normal bir gece makyajı istediğiniz zaman ekstra bir prova olmuyor. Eğer isterseniz ekstra ödemesini yapmanız gerekli.
   Güncel rakkamlardan bahsetmek gerekirse benim yaptırdığım gece makyajı 160 TL idi. Gelin makyajının ise 600 TL olduğunu söylediler. Yalnız şu şekilde bir güzellik var ki size makyaj yaptıktan sonra, sizin beğenip istediğiniz ürünleri soruyorlar. Size kullandıkları değil, her ürünün sıfırını veriyorlar. Sizden makyaj için aldıkları 160 TL'yi düşüyorlar ve siz aldığınız malzemeler için üzerine kalan tutarı ödüyorsunuz. Eğer 160 TL'lik ürün aldıysanız bir şey ödemenize de gerek kalmıyor. Yani aslında makyajı bedavaya yaptırmış oluyorsunuz.
   Bence bu gerçekten çok hoş bir uygulama. Gerçi ürün fiyatları çok makul değil, ama ürünlerin kalitelerinin gayet güzel olduğunu söyleyebilirim size. Kendilerinin internet sitesinde bütün mağazaları gözükmüyor yalnız. Mesela Buyaka mağazası yoktu. Ben telefonunu alışveriş merkezinin sitesinden öğrenmiştim. Bu da ek bir bilgi olsun.
   Eğer gitmek isterseniz de benim tavsiyemdir. En azından sürekli eğitim gören, bilgili bir kadronun elinde üstelik makyaj malzemelerinizin fiyatına makyaj yaptırmış oluyorsunuz. Yine de karar sizindir tabii :)
http://www.maccosmetics.com.tr/ eğer isterseniz internet sitesi de budur efenim :)

Sevgiyle Kalın...

Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı