29 Kasım 2013 Cuma

Kuru Temizleme Faciası!!!

   Arkadaşlar siz siz olun bir kuru temizleme seçerken veya onunla anlaşırken iyi düşünün...
   Sizi arayıp, promosyonlarından bahsediyorlarsa özellikle dikkatli olun. Önce şikayet forumlarına bakın, sonra bir iki tanıdığınıza danışın. Başınızın sonradan ağrımaması için önceden önleminizi almanızda çok büyük fayda var.
   Mesela beni arayan kuru temizleme firması Doktor Dry ile kendilerinin sağladığı indirim sebebiyle bir anlaşma yaptım. Benim derdim kuru temizlemeden ziyade gömlek ütüsüydü. Ütülenecek gömlek çok olunca kuru temizlemeye vermek işime geliyor açıkçası. Neyse ilk servisleri gayet iyiydi. Kendilerini arıyorsunuz, bir sonraki gün gelip kapınızdan alıyorlar, daha sonra iki iş günü içinde gelip kapınıza teslim ediyorlar. 
   Fakat ikinci sefer verdiğimde ikinci iş günü evde beklememe rağmen ne gelen oldu, ne de arayıp bilgilendirme yapan. Benim için o kadar zor bir durum oldu ki bu... Çünkü ben çalışan bir insanım ve her şeyimi belli bir programa göre yapıyorum. İşlerimi buna göre ayarlıyorum. Her gün evde olmak zorunda da değilim. Bir de üstüne üstlük teslimatı 23:00'e kadar yapmalarına rağmen 19:00'dan sonra kimseye ulaşamıyorsunuz. Böylelikle ürünlerini nerede, hangi serviste hiç bir şekilde öğrenemiyorsunuz. Ne kadar keyifli değil mi?
   23:00'e kadar beklememe rağmen kimse gelip gitmedi. Ertesi gün sorunumu iletmek için aradım. Özür dilediler, hemen teslimat yapacaklarını ilettiler. Ben ise evde olmayacağım için bir gün sonra teslimatını istedim. Bana onay verdiler. Kesinlikle bir sorun olmayacağını söylediler. Bu arada evde gömlek olmadığı için eşim yeni gömlek almak zorunda kaldı. Dün tabii ki kendilerini yine iki kere arayarak bakın sorun olmayacak değil mi? dedim. Kesinlikle bir sorun olmayacağını, fabrika müdürü ile görüştüklerini söylediler. Zaten servis şoförünün de beni arayacağını söylediler. (Bana gelecek şoförün telefonunu istemiştim). Neyse dün akşam yine beklemeye başladım. Saat 22:30 olunca da yine gelmeyecek diye endişelenmeye başladım...
   Tabii ki ürünlerim gelmedi!!! Eski arama kayıtlarından bir servis şoförünün telefonuna ulaşıp kendisini aradığımda bana gayet rahat bir şekilde "aa evet sizin ürünleriniz yarına kaldı herhalde fabrikadan çıkmadı" dedi!! Hayatımda bu kadar daha sinirlendiğimi hatırlamıyorum. Kulaklarımdan dumanlar çıktı diyebilirim. Sonra şoförümüz fabrika müdürünü arayıp sormuş zatı muhterem yarın sabah dokuzda teslim edilecek demiş. Sanki benimle dalga geçer gibi. Ben çalışan bir insanım, sabah istesem bunu zaten söylerim dedim ve fabrika müdürünün telefonunu aldım. Ama kendileri "akşam akşam bu kadınla uğraşamam" diye düşündü herhalde çünkü telefonu açmadı.
   Ben bu sinirle yemin ederim uyuyamadım. Sabah kendime muhatap bulabileceğim saat olan dokuzda kendilerini aradığımda çağrı merkezi beni tam 20 dakika beklettikten sonra telefonu açtı. Sağ olsunlar pek bir ilgililer. Bana bu ürünü satmak için sarf ettikleri çabanın onda birini göremedim kendilerinden.  
   Neyse bir yetkili beni tekrar geri aradı, ürünümün iptalini istedim. Sorunumu anlatmaya çalıştım. Tabii sinirli olduğum için sinirli konuşuyorum. Böyle olunca da karşıdaki beni dinlemek istemiyor. Tamam, tamam deyip kapatmaya çalışıyor. Hayır dedim önce beni dinleyeceksiniz. Hayret verici bir durumdur ki hiç itiraz etmediler! Neden acaba???

   Böylelikle büyük bir hata olarak yaptırdığım üyeliğimi iptal ettiriyorum. Ve uyarıyorum! Siz siz olun, araştırmadan, soruşturmadan sakın böyle bir iş yapmayın...


Sevgiyle Kalın...

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı