29 Kasım 2011 Salı

Topuklu Ayakkabı

                                         Bir sanattır topuklu ayakkabı giymek. Şaka değil gerçekten öyledir.
  Hem dünyanın en büyük hazzıdır kesinlikle. Hemde en büyük işkencesidir. Tabii bu topuk boyuna göre ve ayakkabının ergonomikliğine göre de farkedebilir. En azından benim giydiklerim bu şekilde. Ben az topuklu ayakkabı giymeyi sevmiyorum. Ya çok topuklu ayakkabı olacak, ya da hiç olmayacak.
Yalnız insan o ayakkabıyı giyip te şöyle bir salına salına yürümeye başladığı an var yaa... Ne büyük keyifdir o yaaa.
  Eğer cidden güzel bir ayakkabıysa kadınlar gözlerini alamazlar ve bu şekilde ayağını burkma, hatta kırma ihtimalin daha yüksek olur. Hadi yürümeye başladın ve on dakika kadar yürüdün. Peki o onbirinci dakikada ne olur? Ben söyleyeyim ayaklarına kıramplar girmeye başlar insanın. Delirtici durumda oturmak ve ayaklarını ovuşturrmak istersin. Onbeşinci dakikadan sonra da yürüyemeyecek halie gelirsin. Zaten bu sebepledir ki topuklu ayakkabılar ya işe giderken giyilir (oturarak çalıştığın bir işin varsa), ya da düğün, nişan, eğlence gibi bir yere giderken giyilir.
Tabii bazı istisnalar da yok değil. Mesela bazı insanlar o kadar alışıyorlar ki topuklu ayakkabıya düz ayakkabı giyemiyorlar. Evlerinde bile topuklu terliklerle geziyorlar falan... Eğer spor bir yerlere gideceklerse de dolgu topuklu ayakkabı giyebiliyorlar. Bu ama bir tespit. Çünkü topuklu ayakkabı giyen insanların ayakları bir zaman sonra o şekle alıştığı için, daha sonrasında düz şekilde yürüyememeye başlıyorlar.
Ben o şekilde de olmak istemezdim şahsen. Zaten olamam çünkü bel fıtığım var. Yani ben bir gün topuklu ayakkabı giyiyorsam iki gün kesinlikle düz ayakkabı giymem lazım. Belimin ağrısından duramam yoksa.
  Yine de her ne oursa olsun topuklu ayakkabı giymek çok büyük bir zevktir. Acayip keyifli bişeydir. İnsan yürürken bile kendini güzel hisseder. Her zaman topuklu ayakkabııı :))))
Not: Resimler Shoe Tek internet sitesinden alınmıştır.

1 yorum:

  1. Mesela bnm şuand açektiğim işgence gibi :D:D:D

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı