27 Kasım 2011 Pazar

Hayatımızdaki şifreler

Banka şifreleri, alışveriş sitelerinin şifreleri, facebook, tweeter şifreleri, mail adreslerinin şifreleri vs... Hayatımızda ne kadar çok şifre var yaa. İnsanı çileden çıkartıyorlar bazen. Ben deliriyorum. Yani hepsine ayrı bir şifre koymaya kalksan büyük ihtimalle zaten işin içinden çıkmazsın. Yani en azından ben çıkmam :)
Bir de bankaların şifre değiştirme olayları var. İki üç ayda bir şifre yeniliyorsun. Eskisinin aynısı olmasını da yasaklıyorlar sana. Hadi buyur buradan yak şimdi otur başka bir şifre düşün. O düşündüğün şifreyi unutma ki bir daha hesabına ulaşamama gibi bir sorunun olmasın. Bir yerlere kaydetmek gerekiyor falan. Allahım eskiden hayat ne kadar kolaymış ya. Teknoloji çağıyla birlikte her şey daha da kolaylaştı mı, yoksa daha zorlaştı mı bazen oturup tartışmak gerektiğini düşünüyorum.
Eskiden evet herşey bir parmağının ucunda değildi, ama en azından bu şekilde bi dışarı çıkıp hava almış oluyorduk :)
Yani işin kısası bu beni deli eden durumu paylaşmak istedim. Ben zaten bu tarz şeyleri hafızada zor tutan biriyimdir, bir de on tane şifreyle nası baş ediyorum siz düşünün. Allahım sen bana yardım et Yarabbiiiiii...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı