14 Şubat 2014 Cuma

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun

   Sevgililer günü güzeldir, sevgililer günü özeldir, sevgililer günü kutlanmalıdır...
   Neye göre. kime göre?
   Bazıları Sevgililer gününü çok ciddiye alır, bazıları almıyormuş gibi davranmaya çalışır, bazıları ise gerçekten önemsemez.
   Bence Sevgililer Günü güzeldir. Ama çok özel bir şey yaptırılmasını gerektirmez. Karşınızdaki kişiyi gerçekten seviyorsanız ve bu duygular karşılıklı ise akşam baş başa bir film seyretmek bile yeter insana. Yani sevgini sadece bu günde alacağın pahalı hediyelerle veya gideceğin pahalı mekanlarla gösteremezsin. Kaldı ki gideceğin yerler muhakkak bu güne özel sana iki katı fiyat verecektir.
   Sevdiğinizi göstermek ise bence iki kelime kadar kolay... İçinden geçen ufak bir his kadar basittir. Özellikle yaptığın bir hareketle bile belli edebilirsin. Basit şeyler beklersen, basit şeylerden mutlu olabilir, hayata hep pozitif bakabilirsin.
   Bana kalırsa bu konu çok daha farklı noktalara da gidebilir o yüzden ben bu günkü hediyemi sevdiğime buradan takdim etmek istiyorum.


   Bir Tanem...

   Hayatıma gireli çok uzun bir zaman oldu. Bu zaman içerisinde bizim yaşadığımız, yaşamak zorunda kaldığımız, istediğimiz, istemediğimiz bir sürü durum olmuştur.
   Aşık olduk biz, sevgili olduk, arkadaş olduk, sırdaş olduk, her şeyimizi paylaştık birbirimizle.. Senin bana verdiğin tavsiyeler sayesinde hayatımın çok büyük bir bölümü kolaylaşmıştır. Sana olan sevgim sayesinde her zaman pozitif bakmayı öğrenmişimdir insanlara. Yaptığım yanlışlarda bile arkamda durmuşsundur.
   Sen benim bu hayattaki en sağlam dayanağımsın. Sensiz hayat nasıl olurdu bilmiyorum. Hiç bir zaman da öğrenmek istemiyorum.
   Kimse mutluluğumuzu kıskanmasın isterim. Herkes bizim kadar mutlu, bizim kadar sevgi dolu olsun isterim. Karşısındakine her zaman saygı duysun isterim.
   Seni sevmeye başladığım günden beri bir kez olsun pişman olmadım, bir kez olsun arkama dönüp bakmadım. Bugün hesapladığımda birlikte tam 11 yıl geçirmişiz. Son 5 yıldır da evliyiz.
   Hayatımda verdiğim en doğru kararım, can yoldaşım, yol arkadaşım, eşim, sevdiğim, aşkım, bir tanem...

  Seni hiç bir zaman azalmayacak ve asla vazgeçemeyeceğim bir aşkla seviyorum.
  Sevgililer günümüz kutlu olsun kocacığım.
  Seni Seviyorum.
   Karın
   Merve...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı