8 Ekim 2013 Salı

En Güzel Bayram Tatili İstanbul...

   Uzun zamandır ve büyük bir heyecanla beklediğim tatillerden bir tanesi de bu bayram tatili. Birileri bu bayramda tatile nereye gideceğimi mi soruyor yoksa???
   Hemen söylüyorum ki İstanbul'dayım. Neden mi bu kadar sevinçliyim? Çünkü İstanbul'un tadı en güzel bayram tatillerinde çıkar. İstanbul'a göç eden bütün insanlar bayramlarda memleketlerine gider. Bütün İstanbullular büyük bayram otellerine kaçar, bazıları da yurt dışına giderler. 
   Peki kime kalır İstanbul biliyor musunuz? Bana :) ve benim gibi düşünenlere tabii ki. 
   Siz hiç İstanbul'u dinleyebildiniz mi gözleriniz kapalı? İşte ben böyle zamanlarda dinleyebiliyorum. Ve gezebiliyorum İstanbul'u, o muazzam tarihini, yer olmadığı için yürüyemediğin adalarını, müzelerini, Galatayı... 
   Bayram tatilinde müze gezebiliyor musun demeyin, çünkü müzeler bayramın 2. gününden itibaren açık oluyorlar. (Hatta bu birinci günü de olabilir net bilgi değildir :)) 
   Taksim'de kimseye çarpmadan, hayatı hızlı yaşamak zorunda kalmadan, hızlı adımlar atmadan yürümek ne kadar keyiflidir bilir misiniz siz? Ben bilirim işte. Bilinmesi gereken anlardan da biridir üstelik size de tavsiye ederim. Şöyle denize karşı sıra beklemeden masa bulup çay içmek. Gideceğin yerlere gitmek için arabanın içinde sinir krizleri geçirmemek ne demektir İstanbul'da? Nasıl büyük bir keyiftir yaşamalısınız. 
   Şimdiden kendime ufak bir rota çıkardım gibi. Umarım istediklerimin hepsini yapabilirim de sonrasında bütün keyifli anlarımı buradan sizinle paylaşabilirim.


Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı