5 Haziran 2014 Perşembe

Vizesiz Yunan Adaları Turu

Merhabalar,

   Bu aralar herkeste olduğu gibi bende de bir tatil araştırması başladı ki sormayın.Sürekli turalara, tatil beldelerine, hava sıcaklıklarına bakar oldum.
   Erken rezervasyon fırsatlarından herkes gibi bende yararlanmak istedim. Bir de bu yıl ilk defa aldığım pasaportumu bir kullanayım istiyorum tabii ki :)
   Tur şirketlerine bakarken (en detaylı ETS Tur'u inceledim) ETS tur içerisinde vizesiz Yunan adaları seyahati dikkatimi çekti. Cruise gemisi ile yapılan bir tur ve Çeşme kalkışlı. 3 gün, 4 gün ve 7 günlük seçenekleri var. Geminin sadece ETS Tur'a ait olması ekstra hoşuma gitti. Çünkü sonrasında incelediğim bütün tur şirketleri aynı gemiler üzerinden çalışıyorlar. Bu gemide ise sadece ETS Tur müşterileri bulunuyor. Fiyat olarak ta yine en uygun fiyatlısı ETS olarak gözüktü gözüme. Gemisi de güzel. Bir de daha önceden olan tur tecrübelerimi göz önünde bulundurarak kendilerinden bu gemi turunu almaya karar verdim.
   İki kişi 4 gün toplam 2900 TL gibi bir rakam ödeyeceğiz. Bu fiyatın içerisinde sabah kahvaltısı, öğle ve akşam yemekleri de bulunuyor. Aynı zamanda vize yerine kullanılacak olan liman vergileri ve sigortalarda dahil. Üstelik 9 taksitte yapabiliyorlar. Bir de biz görüş engeli olmayan bir oda istediğimiz için biraz daha fiyatlı oldu. İç kamaralar veya görüş engelli kamaralar daha uygun tabii ki. Adaları gerçekten merak ediyorum. Geminin performansını da çok merak ediyorum.
   Gidiş tarihim 20 Temmuz. Dönüşte sizinle hem gemi, hem tur, hem de adalarla ilgili bütün detayları paylaşacağım. Şimdiden büyük bir heyecanla bekliyorum.
   Hepinize şimdiden iyi tatiller.


Sevgiyle kalın,
Merve...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı